Bezoek aan Kuehne + Nagel en de ambassade van Kenia

Geplaatst op 02/09/2009

Op 28 augustus 2009 hebben twee bestuursleden van de Stichting Matata Children Hospital Kenya Jacqueline van Hoorn, voorzitter en Hanne Hulshuizen-Verdonk, bestuurslid PR en fondsenwerving een bezoek gebracht aan Kuehne + Nagel in  Nieuw Vennep en aan de ambassade van Kenia in Den Haag.

Het doel van het bezoek aan Kuehne + Nagel was kennismaken met de heer Guus van Leeuwen, directeur luchtvracht Nederland en de heer Arjan Blankestein, luchtvracht export manager. De bestuursleden wilden ook de beide heren hartelijk danken voor de twee gratis luchtvrachten, die Kuehne + Nagel naar het Matata Hospital heeft verzorgd.

De Stichting Matata is erg verheugd dat de heer Guus van Leeuwen is toegetreden tot het Comité van Aanbeveling van de Stichting Matata Children Hospital Kenya.

Van links naar rechts: Guus van Leeuwen,  Hanne Hulshuizen-Verdonk Arjan Blankestein en Jacqueline van Hoorn.

Het doel van ons bezoek aan de ambassade van Kenia, was kennismaken en uitleg geven over de Stichting Matata Children Hospital Kenya. De ambassadeur, mevrouw professor Ruthie Rono en haar assistent mevrouw Khadija I Yusuf waren erg geïnteresseerd in het Matata Hospital en onze succesvolle samenwerking met dr. John Malago. Aan de hand van foto’s hebben wij verschillende projecten laten zien, die de Stichting voor het Matata Hospital heeft gerealiseerd zoals, de bouw van een keuken, waterzuiveringsinstallatie, en een moeder-kind kliniek. Mevrouw Rono liet ons weten dat zij het werk van de Stichting zeer waardeert en wij hebben haar bedankt voor de gastvrije ontvangst.

Van links naar rechts: Khadija I Yusuf, Hanne Hulshuizen-Verdonk, Ruthie Rono en Jacqueline van Hoorn