Nieuws

Bestuursleden brengen een bezoek aan het Keniaanse House of Parliament en aan de Koninklijke Nederlandse ambassade in Nairobi

Geplaatst op 30/06/2010

De bestuursleden, Jacqueline van Hoorn en Hanne Hulshuizen-Verdonk van de Stichting Matata Children's Hospital Kenya, hebben op 17 juni 2010 een bezoek gebracht aan het Keniaanse House of Parliament en aan de Koninklijke Nederlandse ambassade in Nairobi.

Hon. Joseph Oyugis Magwanga, die lid is van het Comité van aanbeveling van de Stichting Matata Children's Hospital Kenya, heeft Jacqueline en Hanne ontvangen in zijn kantoor van het Keniaanse House of Parliament. Tijdens ons bezoek sprak hij zijn waardering uit over de gerealiseerde projecten van de Stichting Matata.

Op 17 juni 2010 hebben Jacqueline en Hanne ook een bezoek gebracht aan de Koninklijke Nederlandse ambassade in Nairobi. De heer Hans Docter, waarnemend ambassadeur had hen uitgenodigd, daar hij graag persoonlijk kennis met hen wilde maken. Hans Docter heeft laten weten, dat hij het gesprek met hen als zeer inspirerend heeft ervaren.

Juni 2010